Esmakordselt Eesti triatloni ajaloos saame rõõmu tunda selle üle, et meie kodune karikasari on saanud omale nimisponsori, milleks on professionaalset kinnisvarateenust pakkuv ettevõte Creo OÜ.

Creo OÜ juhid on triatloniga tihedalt seotud olnud juba kümme aastat, sportlik eluviis on nende igapäeva osa. Ettevõtte juhatuse liige Anu Põld sõnas, et triatlon on nende perele pakkunud rohkelt positiivseid emotsioone. Pereisa Marek võistleb nii kodustel kui ka väljaspool Eestit toimuvatel triatlonivõistlustel. Samuti elatakse kaasa perepoeg Lars Sebastianile, kes on alates 7. eluaastast osalenud suvistel duatloni- ja triatlonivõistlustel.

Küsimusele, miks Eesti ettevõtja peaks sporti toetama, vastas Anu Põld järgnevalt: “Ühelgi ettevõttel ei ole kohustust sporti toetada, toetus ehk abi on vabatahtlik. Meie jaoks on sportlik eluviis südamelähedane ning konkreetselt triatlon on sümpaatne ja mitmekülgne spordiala, mille ümber on kogunenud hulk toredaid fanaatikuid, kes asjaga tegelevad. Lisaks on sport selgelt alarahastatud ja iga summa, olgu kuitahes suur, on abiks. Kõige lihtsam on viriseda ja avaliku sektori otsa vaadata, kuid tegelikult võib iga inimene mõelda oma sissetulekutele/väljaminekutele ning otsustada toetada näiteks sporti või kultuuri. Nagu öeldud, on ka väikestest summadest abi, sest mitu väikest teeb kokku suure.”

Sponsorraha kasutamisel nähakse esmalt noortele suunatud tegevuste toetamist, luues võimalusi soorituste parandamiseks. Läbi koolituste ja treeningute soovitakse tuua uusi värskeid suundi ja teadmisi, mida saab seeläbi laiemalt kasutada noortespordi arendamisel Eestis.

 

Creo OÜ on varem lisaks triatlonile toetanud ka laskesuusatamist.