Eesti Triatloni Liidu identiteedi uuendamine kerkis päevakorrale seoses rahvusvaheliste katusorganisatsioonide World Triathlon (endise nimega ITU) ja Europe Triathlon (endise nimega ETU) brändi ning logo värskendusega. Eesti Triatloni Liidu koduleht on muutmata kujul eksisteerinud pikki aastaid ning on ajale jalgu jäänud. Nüüdsest kannab Eesti Triatloni Liidu bränd nime Eesti Triatlon.

Uue kodulehe looja, 363 agentuur OÜ juhi Ago Arro sõnul läbis logo kosmeetilise muutuse, kuid peamise muutuse tegi läbi bränd kui selline. “Brändi värskendusega lõime uued kirjastiilid, silmatorkavad ja eristatavad Eesti Triatloni kujunduselemendid ning tõime rohkelt sinist mängu. Tööde käigus sai loodud ka uued kujundused Eesti Triatloni koondisele ning Eesti Triatloni karikasarja logole. Sõnaühend Eesti Triatlon tekitas juba meie loovtiimis ja kõigis inimestes suursuguse ning uhke tunde Eesti üle. See tähendas, et värvideks jäävad meie rahvusvärvidele lähedased toonid,” sõnas Arro.

363 agentuuri eesmärk oli teha koduleht palju sisukamaks, atraktiivsemaks, kasutajasõbralikumaks ning tänapäevasemaks. “Tegemist oli suure ja austava väljakutsega kinkida Eesti Triatloni perele uus märk, mille üle uhkust tunda ning soov seda oma riietel ja südames kanda,” võttis Arro tehtud töö kokku.